nine days left

Hejsan, har inte skrivit för att jag har varken haft tid, ork eller viljan..

I veckan har jag bara haft skola, har sovit hos martin en del och idag hade jag en lektion. Satt på skolan ett tag med Madde och Emmelie och pratade lite innan Madde skulle på lektion. Sen så satt jag och emmelie kvar och vi pratade om allt från hårfärger till vädret ute.

Gick hem och åt nå mellis. Nu sitter jag hära, och väntar på att maten ska bli klar. Det blir kyckling a la morsan, ris och hemmagjord currysås till det. Mums!

Annars i veckan händer det inte mycket. Imorgon slutar jag 2, sen på fredag är man ledig. Ska plugga imorgon och på fredag och sen på lördag blir det luleyo med morsan. Hoppas bara pappa hinner föra över pengar så man kan handla littte kläder osv. Ska kolla om man hittar nå snygga converse, men mina fötter verkar inte vara byggda för att använda såna. Men vi får väl se.


Aja, vi hörs väl när vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0