Mars 2011

Då var vi inne på mars då. Känns bra, närmare 18!!! ;)

Igår så drog jag och var med baby, sov där och hade de mys =) Sen när man skulle upp kl 7 så vare ju lite sämre.... men jag tog mig upp iaf! Fick skjuts av mamsen till intron och var där till 12. Gick in till stan, skönt väder var det men lite blåste det, men de får man ta :) Gick en runda på stan, handlade mig en BH och 2 leggings (har kanske ett tiotal men det behövs mer) sen så träffade jag mamma, hon gick sen på jobbet och jag gick till Team Sportia, kollade på goggles(?) nivet till hjälm osv. Så hittade jag en för 299:- ska köpa dom innan helgen, för mina vart spårlöst försvunna helt plötsligt när jag hade dom liggandes på ett annat ställe .. Inget att göra åt saken nu iaf.

Gick iaf till bussen, kom hem, käka lite överbliven pizza och satte mig vid datorn, har hunnit plugga, se film och ätit ikväll iaf. Kändes skönt att ha gjort bort lite iaf. Har ett hemprov kvar och en lååååååååååång text att skriva. Inte så FUN direkt men man måste jö!

Nu ska jag väl ta å se ytterligare en film och sen sova! Intro imorn med, fast inte förens kl 16, så kanske tar och knallar in till stan å kikar.. Eller så får mamma skjutsa mig imorn med för hon är ändå ledig :]

Nåja tjohejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0