Heh

Hejsan!

Igår så hann jag göra en uppgift i historian om Imperialismen och sen ringde martin och frågade om jag skulle med till luleå. Yes! Så jag stängde ner datorn och satte på mig andra byxor.

Gick lite på storheden innan och handlade målarfärg, för här framåt i tiden ska det målas som aldrig förr ;) Aja, sen så när vi var på väg hem så stannade isak och mariana och hoppade in i en annan bil och skulle fara till byn. Martin skjutsade förbi mig hemma så jag kunde hämta pluggböckerna och nyckeln hem till honom, sen så satte jag igång med telefonen!

Satt helt seriöst från kl 19.00 till 03.00 med iphonen, tur att det fanns en riktigt snäll brud på fb som hjälpte mig, för jag laddade ner itunes men det vart fel hela tiden. Men tillslut så :) Nu har jag en iphone 4! Får se hur länge det tar innan man blir less på den, brukar ju ha en tendens att bli less ganska fort. Men vi får hoppas på annat den här gången.

Idag vaknade jag av mig själv halv 11, vilket är konstigt eftersom att om jag är uppe efter 12 blir det att jag sover till 1-2 på dagen.. Men jag slog på tvn och vaknade till, pillade lite i telefonen och sen gick jag upp. Drog hemåt innan 12 och då kom lars och joel med maxkäk! Mhm! ;)

Nu sitter jag och gör inte alls för mycket, håller på att installera grejer i telefonen osv. Håller också på att ta bort en app som int ska vara där, nå hockey grejs iaf.

Btw, Skellefteå, fan kom igen nu dååå!


Kommentarer
Postat av: Eirikzainab

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2011-10-05 @ 13:23:04
URL: http://eirikzainab.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0