Dag 5 - mitt hem

Ja mitt hem är då hemma hos mamma. Vad ska man säga mer? ska man visa bilder lr? Visst..



Hallen när man kommer in.



Köket är till vänster när man kommer in.



Toalett till höger direkt när man kommer innanför dörren.



Ser ni vad det står?;) Det är till vänster i hallen.
Första till vänster är mitt rum, andra vänster är mammas rum och på höger sida är först stora toan och sen joels rum.



Stora toan då. Bubblet är nice ska ni veta



Vardagsrummet rak fram från hallen, dammsugaren ligger inte där i vanliga fall, mamma har nog bara inte orkat stoppa undan den i förrådet.



mer av vardagsrummet.. Sen står det att det är en öppen spis, såklart;) mamma eldar när jag fryser :)

Det var väl allt det? Tänker inte visa mammas och joels rum då det inte hör till min blogg. Dom kan ha sina rum för sig själva =)


Vad ska man mer säga om sitt hem? Det är svinkallt, mamma har kring 20-22 plus grader och jag är van vid 24-25 att bara några få grader kan förändra ens kropp så att när jag brukade vara barnvakt åt joel ibland då jag bodde med martin höll jag på att frysa ihjäl, jag fick ha jacka inomhus. Men då eldade hon åt mig :) Så det blev varmt ändå! Har även höjt värmen i mitt rum till 20 grader då det var ca 15 först. Men men:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0