Dag 4 - vad bjuder jag på för mat?

Ja ni, beror ju helt på vem personen är. Men jag skulle nog bjuda på min mammas fläskfilé med cantadousås och hemmagjorda klyftpotatisar och en italiensk sallad, bara för att lyxa till det lite =)

(finns nog ingen bild på det på google.se och jag har ingen, men jag kommer nog bjuda mina finfina tjejer på detta när jag fyller år.)


Vi HÖRS! :) Dag nr 5 kommer kanske imoron om jag har tid med det. Troligast ja, har inte mkt i skolan så =)

Sen så äre ju 3 DAGAR KVAR TILLS MIN BEZTA KOMPIZ ANNIE FYLLER ÅR. Å de ska firas som attans, iaf från mitt håll ;)

Kan ju visa ingridienserna till såsen =)









Sen mixar man ihop de å de blir asgott, alltså ska man skiva fläskfilen i 1 cm tjocka skivor. Hah börjar låta som nån jävla matblogg det här. Men lovar, mkt mktmktmktmktmktmkt gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0