Dag 3 - min familj

Jag har då en mamma och en pappa, såklart? Har två bröder också, men en är bara halvbror - återkommer till det. Min mamma och pappa skiljde sig när jag var ca 6 år, typ. Bodde då hos pappa varannan vecka, sen blev det mindre och mindre och tillslut ingenting alls.

Min halvbror heter Joel, han är 9 år. Har en helbror och vi har samma mamma och samma pappa. Han är 24 år och bor med sin flickvän i ett radhus och han heter Oskar.

Men somsagt så ser jag ju Joel som min riktiga bror eftersom jag har levt med han hela livet. Så jag har två bröder, en mamma och en pappa.


Jag och Joel för några år sen :)


Oskar, jag i brunt hår, joels bakhuvud. Några år sen det med :)


Har inte så nya bilder men men.. nu har ni fått lite information om min familj:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0