Dag 2, min syn på kärlek samt första kärlek

Ja, dag 2 kör vi nu..

Min syn på kärlek är väl att kärlek kan man ha till alla, alltså husdjur, människor eller ens mobil typ? Kärlek till en person är att man känner sig trygg med personen, man har roligt med personen och att man kan vara sig själv med den personen, man ska inte behöva "spela" någon för att den ska vara kär i en. Kärlek är en vacker sak.

Min första kärlek måste vara min pojkvän som jag har nu. Man har väl varit "kär" förut, men jag har aldrig känt att "den här personen kommer jag vara tillsammans med länge!" Aldrig har jag känt så, som jag gör nu. Så därför är Martin Ekhammare min första kärlek.



Bilden är tagen på Boden Alive -08. Vi hade varit tillsammans ca ett halv år där. Och nu sitter jag här, 2½ år senare, med samma karl, lika kär som i början. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0