Dag 08 – Det här är jag bra på

jaani, vad är jag bra på? 

Det är att jag är bra på att hjälpa mina vänner, dom jag litar på mest vet att jag alltid skulle ställa upp för dom, no matter what. Jag är även bra på att vara sur, jag är inte långsint men jag kan ändå vara sur ett bra tag. Det är inte så att så fort en person bett om ursäkt för nått att jag blir glad och litar på den personen till 100% igen. Jag har svårt att lita på någon om den har svikit mitt förtroende. Det tar ett tag att bygga upp förtroende igen faktiskt, alla ifall för mig.


Annars så är det väl inte så mycket mer? Jag är bra på att skriva, inte i bloggen då;) hah då hade det väl varit 10 inlägg per dag typ:)Men jag väljer att inte skriva alla mina tankar och funderingar om allting på denna jord, om ni läste det skulle ni nog tänka:" vafan är fel på tjejen?" för jag har så mycket tankar om allting så det bara finns inget slut på det hela. Nämen på skolan om vi ska skriva så måste jag skriva allt som kommer upp i mitt huvud just då jag tänker på någonting, eller det vi ska skriva om. Förut hade jag en bok, inte dagbok men en bok bara där jag skrev ner hur jag kände mig den dagen och så. Men har kastat alla dom för länge sen då jag inte blev nöjd med vad jag skrev. Är petig då det gäller vad jag ska skriva i för någon bok också.

Det var väl allt gott folk :) hörs när vi hörs va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0