Bälten och nykterhet

Hejsan =)

Imorse hade jag sovmorgon till 10. Hade en lektion, kul. Lånade bärbara datorer och sen när vi skulle gå tillbaka med dom så började han hovera och säga att han skulle vara med för att se så ingen av dom saknades.

Hah, som om att vi skulle vilja sno skol-datorer som suger? När man själv har en bra dator hemma, varför sno en dator? helt .. ja..

Så jag sa då det och då skrattade han? han sa också att datorerna hade varit på service och dom var jättebra, haha mmm! När vi lämnade tillbaka dom sa Vaktmästaren att:"snart slipper ni dessa sega och dåliga datorer, vi har beställt nya som ska vara bättre." Så jag citerade honom och sen fick vi ändå följa med upp och VISA vart vi satt datorn vi lånat i typ 20 min... Min dator som jag hade den slutade fungera? så jävla bra datorer skolan har, verkligen.. man blir sugen på att sno dom.

Aja, for iaf ut med isak och kasper. Polisen hade vi i arslet och så svängde vi in på ett särigt ställe så sa isak:"haha tror inte dom följer" så kollade jag bak, joho då.. Dom var hack i häl. Isak fick blåsa och visa körkort. Jag och kasper snackade med den andra polisen och dom ska patrullera och kolla bälten och nykterhet denna vecka. Bra då vet vi det :)

Förstår inte varför vissa är svinsura, är det ett dåligt jobb och att dom inte trivs med det eller tycker dom bara inte om ungdomar? Vi är framtiden, dah?;) Tycker man inte om att jobba med människor ska man inte heller ha ett sånt jobb. Så de så.

När jag kom hem så började jag direkt med historia plugget, tänkte att ju fortare jag gör det så ju fortare är det över. Satt i kanske 20 min och pysslade med det. Sen kom joel och då skulle han ha datorn. Men jag var ändå klar så. Käkade rester sen igår, laxgratäng, mumma!

Sen så nu är jag hos martin, han ligger och sover och jag kollar på efterlyst, kvinnor som gillar barnporr.. äckligt. Tänker mig bara en mamma som har egna barn och sitter och kollar på andra småbarn på internet huvva. Jäkla äckeln.. Efter det ska jag joina martin i sängen, börjar 8.20 imorgon så ska ringa mamma nu och kolla om hon kan hämta upp mig, för orkar inte åka buss med 1 miljard barn.

Aja, vi hörs välleee! Juste, kanske ska plugga lite till historia läxan imorn.. Har ett test då. Jobbigt. Även redovisning i engelska, ska prata om en bok - på engelska, kommer no gå bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0