Måndag

Goddagens! eller kväll..

I helgen så har jag jobbat, sen i lördags så var vi ut en sväng oså. Sen har jag väl inte gjort så mycket mer. Hade körlektion idag, gick mycket mycket bra, snart blir det att boka massor med braiga grejer! hehe:)

Annars så idag så har jag varit med annie, vi chillade och spelade lite monopol i typ 2-3 timmar, heh men har man roligt så har man! :) Sen så nu kom jag precis hem, ska inte göra föör mycket nu, ska köra imorgon också och sen på kvällen är det bingo! yä! Äntligen är det sommar, det vet man när de är bilbingo! ;)

Aja, nu ska jag se nå tv eller slå på en film, hörs vaaa :)






Köpte även nya såna där till tungpiercingen för ett tag sen. En lila och en svart, för er som ej ser :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0