Juni månad.

hejsan, ett tag sen var det nog, skulle jag tro.

I helgen så var det då skolavslutning, att gå ut tvåan är ju inte så vidare roligt då alla sjunger "ett år kvar" åt en.. Aja, åt iaf hemma sen började jag dra mig till frida där brudarna var. Vi gick ganska tidigt till stan, vilket var bra för det var folk ute fortf. vid 1 blev jag less och drog till byn! Somnade ganska tidigt och det var skönt.

På lördagen så var det sjuhelvetes varmt, eller ja de var det ju på fredagen med, men iaf, vi bestämde oss för att bada, vilket var så jääääääkla skönt, i valvträsket. Åh vilken underbart fin strand alltså! Långgrunt, varmt i vattnet och härliga människor att bada med, hade sjukt roligt och badade igen på kvällen, för då var det varmt i vattnet och kyligt i luften och på dagen var det varmt i luften och kyligt i vattnet. Så det var helt perfekt!

Idag så vaknade jag kl 2 och så for vi till sörbyn, martin skulle fixa litegrann på mercan. Så jag gick till ida på övervåningen och kollade lite tv med henne! sen vid 4 så drog vi till huset och sen in till stan för att käka världens godaste hamburgare på Allékiosken! huvva, vad god den äääär! mmmh.

Imorgon så ska jag jobba 7-11, sen kl 1? så är det introduktion inför sommarvikariatet. Sen så kommer jag nog inte skriva så mkt mer för ska jobba hela veckan och till helgen ska jag bara ta det lugnt. Får se om det blir farmen eller inte, drängarna dör ju inte precis. Dom kommer nog igen nästa år. Aja, vi får se helt enkelt!

Nu vet ni iaf att jag lever iallafall :) Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0