En söndag

Hejsan! Idag har jag inte heller gjort så mycket, slutade kring 8, mamma kom och så for vi hem, gick och la mig direkt och sov till kanske halv 3, onödigt ja. Men så äre, var svintrött iaf, men funderar på att kanske gå och lägga sig senast 11 idag? Så man orkar upp och fortsätta jobba till ca 11 imorgon. Sen så får man se vad som händer.

Måste till luleå nån dag å köpa ett usb minne. Har laddat hem lite låtar nu som jag måste lyssna på i bilen! :) Annars så slutade tvn fungera nyss, kanske för att de regnar? skönt att det regnar, usch. det har varit så varmt dom senaste dagarna så ja, regnet kom perfekt. Nu ska jag hoppa in i duschen och duscha. Efter det ta det bara lugnt och invänta att klockan ska bli 20.30 och då ska jag fara till jobbeeet. Hörs va.



Min nya säng som jag somnar så gott i varje dag! :) totally worth the money!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0