Januari 4 2011

Kanske är dags att skriva några rader, det är ju trots allt ett nytt år =)

Igår så var jag barnvakt åt joel på morgonen, somnade till några gånger och var jättetrött hela dagen, men sen när jag for till annie så blev jag pigg, somnade kring 12 kanske? Klev upp och fixade oss och sen tog vi bussen till luleå. Shoppade en hel del grejer också.

Efter det så kom mamma och hämtade mig och hon for iväg till kalix. Annars så har jag inte gjort så mycket mer idag, kom hem, gick ner och bokade tvättstugan medans karln lagade mat.



Skor 199:- din sko. (Ett par utan klack, finallyyyy!!!)



Lång tröja? Tisha? vet inte vad det är men den var snygg iaf, 74,50:- på Gina Tricot



Svinsnygg långärmad tröja, 74,50:- på Gina Tricot



Leggings med skinn grejs på smalbenen typ.. 100:- på Monki



Vet inte vad dom heter men lite baggy-style iaf, 149:- på Gina Tricot



Ansiktsvatten 155:- på Apoteket (Det beeeeezta man kan ha)



Nu ska jag fixa på bloggen litttee granna, medans jag kollar på The Deep. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0