Tvätta hela dageeeeen.

Kom hem kl 1. Men jag var så jäkla trött så jag la mig i sängen och slog på tvn. Såg My life as Liz och sen var det nå mer också. När Ellen DeGeneres program började kunde jag inte hålla mig. Jag somnade, har sovit i ca 3 timmar och har vaknat titt som tätt.

Kl 17 idag så hade vi bokat tvättstuga, så det var bara att pallra sig ner och gör det man ska. Mamma kom också förbi och gav mig middag :) Sen ska hon komma tillbaka när det där nere är klart så ska vi stoppa in två till maskiner. Sedan blir det att hänga tvätten så mycket bära idag.

Det var därför jag ville ha hjälp, så jag inte behöver gå upp och ner för 4 trappor 2-3 gånger. Nu ska ja snart börja gå ner i tvättstugan. Berättar om min natt när jag tvättat klart.




ja, typ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0