Todaaay





Ja, idag blev det ju en kort dag igen.

Hade samhälls första och sen så köpte jag en macka till lunch, äcklig mat vare iaf på skolan. Sen så satt jag och chillade och hängde med på hp09's lektion för jag hade tråkigt. Efter det träffade jag annie, väntade tills hon slutade så gick hem till henne och käkade!

Vid 5 kom mamma och hämtade mig så for vi och körde lite bil, gick bra det med, var dock lite mer "framåt" och skulle gasa mer men då fattar ni väl vad som hände.. Motorstopp lite då och då, men då lär man sig ju =)

Så annars gick det mycket bra, lärde mig att köra framåt långsamt och sen stanna mjukt, som man ska göra i korsningar, så man inte kör fram fort och sen tvärstannar. Bra Ellen ;)

Efter det skjutsade hon hem mig och nu sitter jag här. Ska väl bara se på tv resten av kvällen. Imorgon börjar jag 8.20 så blir att kliva upp lite tidigare. Men slutar ju halv 2 :) Tror det blir att vara med annie efter de, eller på kvällen. Sen får jag se om det blir praktik på fredag eller om man är ledig. Hörs sen =)



Sen fattar jag inte.. Är folk så fattiga att dom måste sno grejer från någon annan? Speciellt vid en skola och i en skola, man är ju så jävla cool då, eller hur? Eller inte. Tattarmänniskor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0