Tisdag

Halloj!

Igår sov jag då hos annie, kom dit vid halv 8. Vi slog på The Runaways och spelade lite yatzy osv. som vanligt.. :) Sen så somnade vi och jag sov så jäkla gött, alltså jag vaknade inte en endaste gång på natten, sjukt skönt!

På morgonen klev jag upp halv 9, puh länge sen man var uppe så tidigt, gick iaf till skolan och hade en lektion, varade typ 15 min.. Värt. Sen så satt vi i entrén som vanligt och efter 1 nån gång gick vi till stan, kollade på kläder och jag köpte hem mig en bh & trosa till det, grått blev det. Sen nå mjukisbrallor för 99:- lätt värt.

Gick senare vidare och till kicks, där jag fick med mig en bra mascara hemåt :) Wigwam tror jag den hette. Sen så köpte jag ett läppstift med, nå nude färg iaf:) Är jätte nöjd!



Sen så fikade vi lite och vid halv 5 så gick alla åt varsitt håll, jag gick till Önska och pratade med en kvinna där. Ingen lärare har tydligen varit förbi och pratat med dom? good work. Så ska till skolan imorgon, (har ändå samhälls kl 10) och prata med Åsa om hur jag ska göra..

Nåja, nu blir det väl att inte göra föööör mycket, hoppas M tar sig hem snart och fixar middag åt mig, orkar inte börja göra något så han får agera kock. Hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0