Tidsinställt inlägg. Åker timmerbil


Såja, nu har jag suttit här och chillat bara. In the lastbil;) Ska käka något snart, typ lunch hade jag tänkt mig! Beror på när vi är framme i boden igen. Eller far ju antagligen till byn för att lämna lastbilen eller om dom byter av. Återstår att se.

(eftersom detta är ett tidsinställt inlägg vet jag ju inte om jag somnar under natten) men jag hoppas att jag kan skriva när jag kommer hem att jag inte har somnat och att jag äntligen har vänt tillbaka på dygnet. Håller tummarna för det.

Men vi hörs när jag kommer tillbaka till lägenheten;) ha det så bra så syns vi.





Har min fina nya och vita tröja på mig som jag köpte i luleå, svarta leggings och ett rosa linne. Osminkad ofc, vem orkar sminka sig varje dag? Speciellt när man ska följa med å åka lastbil?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0