The beautiful ones

Goddag, idag sov jag inte så länge. Kring 11-12 vaknade jag, om jag kollade rätt på klockan?

Aja, idag har jag inte alls gjort mycket, diskade precis! Känner mig duktig som fan efter att jag gjort nå! :) heh, kanske för att man fortf. är ovan att inte mamma diskar, tvättar, dammsuger osv.. men men, bäst att man lär sig någon gång i livet. Funderar faktiskt om man ska börja plocka ner alla julgrejer snart alltså. Börjar kännas att julen är över, för mig var den typ det dagen efter, nåja.

Martin kommer väl snart, ska käka skräpmat idag med, kyckling pizza :) Nåja, nu ska jag se på tv ett tag. Idag är det en ta-det-lugnt-dag. Skola imorgon, vilket inte känns så peppande. Måste fundera om man hade någonting viktigt i veckan? Jag tror inte det, måste dock plugga matte, eftersom jag hade 2 jävla ynka poäng ifrån att klara matten, vilket gör mig förbannad. Så ska göra nå uppgifter sen är jag klar, godkänd. Perfekt.


Hejrååå =)



and that's the truth.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0