Söndag

Hejsan!

Igår så ringde jag mamma och så skjutsade hon mig till byn, halvvägs så bytte vi så körde jag ca 1 mil typ. Gick ganska bra faktiskt. Inte mycket trafik och det var ganska kul.

Sen när jag kom dit så visade M sin nya skoter, snygg var den:) Sen så gick vi in och spenderade kvällen vid tvn och så. Vaknade idag vid 12. Klev upp och sen satt vi och spelade kort tills maten var klar, tacos:)

Åt de och sen såg vi på tv. Kring 18 kom vi oss iväg hemåt. Har inte gjort så mycket under kvällen, försökt plugga men det har inte gått vidare bra. Är ofokuserad och ja, jobbigt är det, vill ju bli klar med plugget!

Nu ska jag se klart filmen på 5an och sen blir det sängen, börjar 10 imorgon, med svenska, så sen lunch och möte med en lärare på skolan angående en kurs.

Hörs å syns va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0