Sömn behöver man..

mycket av, och det har jag fått.

Hatar att vara sjukt, det ända jag gör är att sova, sova sova sovaaaaa. Fattar ni hur less jag är på att sova? Idag har jag äntligen tagit mig en dusch, första på 3 dar, fattar ni hur äcklig jag känner mig? Eller innan jag duschade iallafall? Jag satt ner och tvålade in mig säkert 4 gånger, för att få bort "sjuk-lukten" och sen när jag ställer mig upp håller jag på att svimma, allt blev svart. Jag har inte ätit något, för jag är inte hungrig. Klev ut ur duschen iallafall, la mig i sängen och vilade låg där tills martin kom hem, kanske i 15 min-20 min.

Och nu har jag ont i skallen, rethosta och kan inte sova. Vad ska man göra? Allt ljust, från datan, tv, allt, gör så att jag får ännu mer ont i huvudet. Har tagit 2 huvudvärkstabletter och funderar på vad man mer kan göra. Ingenting va.

Vill bli frisk och fara ut. Känns som att jag varit instängd i lägenheten i en månad, minst. Det har bara gått 2 dagar sen jag var ute. Men ändå. Blev sjuk på söndagskvällen, och det är tisdag idag. Åh vill bli frisk! Har engelskaprov på torsdag så jag taggar till att bli frisk tills dess och kunna skriva provet. Har även sysselsatt mig med att plugga då mitt huvud var glad, alltså ingen huvudvärk. Det går i up-and-downs när det gäller min huvudvärk, ibland kan den sluta helt och ha ont. Men sen gör jag någonting så ilar det till och blir tredjevärldskriget. Fyfan säger jag bara.

Nåja, nog av "tycksyndommig" ord. Nu ska jag se nå tv och försöka varva ner lite. Nu när jag känner efter så är jag väldigt varm också, febern tror jag inte har lagt sig riktigt än. Åh dö bara, jävla kropphelvete som inte kan bli frisk någon jävla gång, hatar dig så jävla mycket.


Godnatt, inte för att jag kommer kunna sova så bra, kommer ligga och frysa tills jag somnar och då kommer jag vakna stupikvarten av att jag håller på att dö av värme, GODNATT säger jag och menar jag till ALLA som är friska, ni vill fan inte vara mig JUST NU. Äckelkroppdöförfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0