Snodde den av Ida.

ALLA BRUDAR, SKA GÖRA TESTET!

KÄRLEK:
Är du kär just nu? - Ja, som attans!
Har du någon kille just nu?-  Jies =)
Har du dumpat någon?- Jepp
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Nej
Vem kramade du senast? - Min älskling
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - Antagligen inte?

SKOLA:

Är du duktig i skolan? - Vissa ämnen har jag lätt för, men inte matte, jävla matte!
Har du bra betyg? - Vg i de flesta ämnena förutom idrott och matte.
Har du fått göra om ett prov någongång? - Skojar du? om jag har ig i matte så ja.
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Ja =)
Sköter du dej i skolan? - Så gott det går.
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - haha ja
Haft mobilen på lektionstid? - Japp
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - Ja

FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? - Jag, mamma, oskar, joel. 4st. Sen pappa är gift så har typ "två" familjer, eller typ 3 med martin och hans familj =)
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - Nej, bor med martin i en lägenhet men mamma bor i ett hus typ 200 meter härifrån.
Trivs hemma? - När jag väl är hos mamma, men hon har för kallt i huset så jag fryser varje gång jag är där.
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - Inte rymt, men sagt att jag är less och gått till annie eller martin.
Har skrikit och slagit din mamma? - Skrikit men inte slagit.
Har fått en rejäl utskällning på sistone? - Hah, nej =)
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? Nej
Vem betyder mest för dej i din familj? - Mina bröder antar jag. + att jag har den bästa mamman som finns när vi inte bråkar. Vi är så lika så när hon skriker så skriker jag och ingen ger sig. Båda ska vinna hela tiden. Tillslut  ber vi båda två om ursäkt så är det bra sen.
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Självklart.

VÄNNER:
Du har vänner? - Ja, antar att jag har det.
Du brukar vara med? - Utanför skolan så mest annie, annars ibland är jag med rebecca och frida, även ibland på fritiden.
Vem/vilka var du med sist? - Annie, vi var till luleå =)
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Antagligen.
Är det okej att ha kill-kompisar? - Ja, det är det
Har du pussat någon av dina kompisar? - Ja
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? -  Hah nja, om dom gjorde nått skulle jag nog bara sluta vara med dom.
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - Tror ej det.

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - Nej, vem fan ids det?
Putar med läpparna på kort? - Nej
Tar kort på dina bröst? - Men jaaaaa, all the time!
Använder foundation på läpparna? - Nej.
Super dej packad varje helg? - Nepp
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - Nej, alla har långt hår nu och jag kort så jag sticker ut ;D
Ditt hår e knallblont? - Det är blont men inte knall, men snart har jag min naturliga ;D;D;D;;D


ALKOHOL:
Har druckit alkohol? - Ja
När drack du alkohol senast? - Nyår
Vem bjöd dej på alkohol? - Ingen.
Vad var det för sorts alkohol? Cider och ibland öl
Brukar du dricka alkohol? - När jag orkar och om det finns någonting att fira så ja.
Har du druckit öl? - Ja
Tycker du om öl? - Nja, inte min favorit direkt.

KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? - Ingen aning
Vill du bli kriminell? - Men ja.
Varför gör du det här? - Inget liv, typ..
Vad är inte okej med att vara kriminell? - Hah, ingen aning?
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - Helt klart.
Har du suttit i fängelset? - Nej
Vill du hamna i fängelset? -  Nej

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - Nja, lite sådär småless..
När grät du senast? - Idag kom de några tårar..
Du har gråtit över en kille? - Jepp. Men bara 1.
Vem bråkade du senast med? - Hah, bråkade.. Hm, kommer inte ihåg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0