Scorpion king - rise of a warrior

Amerikanskt actionäventyr från 2008. Den unge Mathayus ser sin far mördas av kungen varpå hans hämdlystnad förvandlar honom till den antika världens mest fruktade krigare. Mannen bakom Resident Evil: Extinction och Highlander regisserar detta gastkramande äventyr som är fullt av intensiv action och rafflande specialeffekter.

 

Den ser jag på nu, eller har sett den sen 21.00. Den är ganska bra, en riktig hämnd-film. Sprang förbi Kvantum när det var en långpaus. Så jag hann med att köpa kattmat. Har även varit förbi Kioskpiraten eller som martin säger Tjockpiraten (internskämt mellan oss) och köpte en dricka. Nu ska jag se klart den här filmen och sen börjar en annan skulle jag tro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0