Är tvungen: LOL!

Anonym om I got what I wanted
Petra Hansson wannabe!!!



Alltså, att folk inte fattar. Om man får en ring som betyder NORRBOTTEN så härmar man andra? Ja, jag frågade en tjej (som btw är min vän) om det var en SÅN RING. Då är man fan ingen jävla wannabe.

Hur många tjejer har en norrbottensring, som bor i norrbotten? En hel del skulle jag nog kunna tro.
Bara för att jag ville ha en sån för att dom är jävligt snygga men bara för det betyder det inte att jag är en wannabe someone? Right?

Blir så sjukt less på människor som kommenterar sånt och sen inte KAN STÅ FÖR VAD DOM SKRIVER. Det är så jävla, nae. Kommer inte ens på något jävla ord. 

Funderar att stoppa lösen skydd på bloggjäveln så bara dom som VÅGAR kommentera med sitt jävla namn får läsa. Fan så less jag blir.


Sök på GOOGLE.SE så kan DU ju se hur många som har NORRBOTTENS RINGAR. Idiot.
Det är inte direkt ovanligt med en norrbottens ring om det är det du tror.

Sen är det ju riktigt modigt av dig att kommentera anonymt, nej det är bara pinsamt, att du inte kan STÅ för vad du tycker/tänker/skriver. Riktigt pinsamt.



det bevisar ju bara hur smart den här personen är som inte tänker efter riktigt ordentligt.

Kommentarer
Postat av: petra hansson

hahaha men ellen, de är ju jag som är först i världen med en sån ring du vet ;) dom har funnits säkert 100 år men den första köptes för typ 3 årsen och de var till mig ;) HAHAHAHAH tror jag dör...

2011-01-06 @ 02:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0