Press play

Hejsan =) Just nu väntar jag på att martin ska ringa. Ska fara iväg med han och försöka vara uppe HELA natten. Jag ska fan vända tillbaka på dygnet nu. Det har jag bestämt.

Har även fixat i min walk-in-closet nu också, nu är det rent och fint, inga kläder som ligger på byrån där inne:) *stolt*

Kommer ett inlägg kring 10-11 tiden, kanske 12 idag. Alltså torsdag 12.00 på dagen, är inte hemma då så ni får ändå ett inlägg för att det fungerar med tidsinställda inlägg nu på blogg.se. Kommer säkert använda mig av det flera ggr ;)


Nu blir det att spela spel på spela.se (mycket spela nu) hah dom beezta spelen ever iaf ;) Så nu vet ni vad jag gör på fritiden ;) hehe spelnörd nr 1.


(klicka på bilden för att komma till spelsidan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0