Pluto Nash

Ser på den filmen just nu. Ganska sådär film, framtidsfilm på mars, robotar som betjänter, hjälpredor osv. Den är lite speciell kan jag då säga.

Har inte gjort mycket idag kan jag då säga, legat i sängen hela dagen, gör det än också. Dock har jag faktiskt duschat. När jag har massa produkter i mitt hår, t.ex. hårmousse, vax och spray och sen sover i det så står det åt alla håll och kanter kan jag då säga. Så ville inte direkt gå till kvantum looking like that, you know..

Har myst med katterna ganska mycket idag med:) Sune verkar fatta vad man säger, för han ska alltid busa med Cissi när hon ligger och vilar med mig, så då sa jag ba: nae, ska du ligga här så får du inte busa, så han suckade (jag vet, ovanligt men det gör han ofta) och la sig ner brevid mig och vilade han också.

Nu ska jag väl se klart den här säriga filmen och sen ska jag också sova.




gammal bild, hade långt hår, vilket jag inte saknar, speciellt inte tovorna! fyyyfasen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0