Om inatt


Om inatt då. Var vaken hela natten som sagt. Martin kom och hämtade upp mig vid torpgärdan kring 3-halv4. Hoppade in och sen for vi till persön, tror jag? aja hursomhelst så gormade han på med dedär och sen så for vi till nån skog mitt i ingenstans och det var ca 8 km rakt ut i skogen. Sen ja, tog vi en paus, 45 min fick jag iaf vila. Men sov typ 15 min av dom 45 så i30 min satt jag och pysslade med ingenting. Såg hur mörkret blev ljust och så for vi iväg till valvträsk. Martin släppte av mig i överstbyn och sen så körde jag bil till valvträsk och tillbaka.

Att göra gick jätte bra. Känner mig mer säker på hur man ska trycka när man växlar upp och ner osv. Sen finns det ju saker man kan bli bättre på.. mhm. (har ju 4 månader kvar så)

Efter det så vilade vi ett tag i soffan, somnade direkt för mina ögon sved som fan och jag ville bara sova hela dagen. men jag klev upp vid 11 igen och hade sovit i typ 45 min.

Sen så for vi till stan och jag slängde mig i sängen och somnade och sov i 3 timmar och vaknade lite då och då. Sen nu har jag gormat med tvätten från 5 till ja, nu ska jag snart gå ner igen för sista gången. men det blir säkert 3-4 vändor i trappen ändå.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0