Nya filmer på G



Jag och annie gick på bio, vi såg Narnia 3 i 3D. Innan då det är reklam fick vi se att det kommer ännu en Pirates Of The Caribbean! Gissa om jag blev glad, blev helt till mig, pirrig och sådär ni vet. Härlig känsla.

Tänkte bara säga det för er som inte vet. Det kommer även en Transformers 3. Har inte sett någon trailer till den men det borde ju komma. Eftersom det kan inte sluta sådär som det gjorde i 2an. Isåfall är det väldigt dåligt.
Men åter till Pirates då. Den kommer att komma i sommar, juni eller juli. Verkar grymt bra iallafall. Ni i boden kommer att se mig där första gången den visas i Boden. Var så säker på det.

Och Johnny, han är ju så sexig!








Jag hade kunnat fortsätta föralltid med bilder i detta inlägg, men 3 tror jag räcker :) Här har ni trailern:



Kan ju berätta att ni som sett 3an, vid världens ände. Så ska dom alltså nu i 4an till "Ungdomens källa".

Ps, Can't wait!!!!!! I'm so exited!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0