Måndag

Happ då var det skola imorgon då.

Idag vaknade jag faktiskt kl 10!!!!!!! WOHO. Med tanke på När jag gick och la mig igår så är jag glad :) Fast dock låg jag i sängen och chillade å såg på tv ett tag innan jag klev upp.

Vid halv 5 var jag i stan, gick till mammas jobb och skrev mitt personliga brev. Gick ganska fort, sen har jag bestämt möte också. Perfekt :)

Sen for vi och handlade kattmat och så, sen skjutsade hon hem mig och nu har jag ätit, diskat och packat ihop det jag ska ha med mig imorn till skolan :) Ska ju fara och sova hos annie ikväll, går mkt bättre om någon annan också måste upp samma tid som mig! Sen är det ju roligare att sova med annie också ;)


Aja, ska ta bussen 19.20, så är där vid halv typ : ) Sen blir det väl att spela yatzy, fia osv som vi alltid gör ;D hhihihii! hejråå :) Hörs imorn efter skolan...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0