Inte än

Hejsan!

Jag är nästan frisk men har ont i huvudet och förkyld. Så inte än helt frisk. Idag så for jag till skolan, åkte bussen med frida. Dagen började med engelskaB prov. Så det gick väl sådär, skrev iaf på allting, lika bra det.

Sen historia, vilket han bara sa att vi skulle arbeta vidare med, sen nästa vecka har vi ingen historia för han är borta, så v.6 ska det redovisas. Ska börja med att jobba med det nu snart. Sen samhälls, happ, fick veta att dom som inte klarade provet förra terminen skulle göra omprov, jag klarade det så jag satt där tills isak skrivit klart så skjutsade han mig till Önska. Pratade med min handledare där och kom fram till att jag ska komma dit nästa tisdag. För är ju förkyld så är ju inte så trevligt för kunderna att jag springer runt där förkyld osv. Inge kul va.

Gick till coop och köpte mig hårfärg, en blond och en brun. Så färgade på hos annie och sen så åt jag där och tog det lugnt. Vid 8 tog jag bussen hem och nu sitter jag bara här och såsar. Martin har gått och lagt sig för ännu en arbetsdag imorgon. Jag är ledig, skönt. Ska kliva upp kring halv 10 och sen promenera till apoteket och handla ett nässpray, (eller om jag gör det senare?) för sen ska jag in till stan och käka lunch med mamma, ska även öppna ett brev från polisen ;o på hennes jobb.

Aja, det blir väl min dag imorgon det. Får se om det blir byn ihelgen. Ska köra litttee skoter och ta det lugnt, inför en ny skolvecka.

Nu blir det nå tv och sen blir det sängen innan 12! Hörs.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0