Home sweet home

Hemma igen nu =D

Var som sagt hos pappa och carina igår. pappa fyllde år:) Hade det mycket trevligt, tog lite likör som var jättegod. Baileys tror jag de var. Mycket god ja. Sen så var farmor där med, jätteroligt att träffa henne. Var längesen man såg henne =)


(min pappa fyller år idag, 9onde men vi firade han igår)

Efter att vi ätit god mat och surrat på med folk så drog vi oss hemåt. Anneli skjutsade förbi mig till läggan så jag sprang upp och hämtade lite grejer och matade katterna och sen skjutsade dom mig till annie. Jag och annie gormade på och såg nå avsnitt av nå kriminalgrejs inmot natten. Sen somnade jag ganska omgående.

Vaknade av annie som sa att klockan var halv tolv. Skulle egentligen vara smarta och kliva upp kring 10 men men.. Sen så såg vi bara tv. Efter ett tag klev vi upp och gjorde varma mackor.

Sen nu är vi hemma. Martin hämtade mig och så for vi och hyrde en film. Bröderna Karlsson, någon som sett den och om den var bra eller dålig? Har velat se den ett tag nu faktiskt.

Aja, detta blir mitt sista inlägg för ikväll. Är ledig imorgon med så ska inte sova ut ;) Ska upp tidigare än vad jag brukar och fixa och dona i läggan, kanske dammsuga osv. Det behövs kan jag säga, eller typ bara i toan, katterna sparkar ut sand på golvet och det är ju mysigt att kliva i det på morgonen och efter att man duschat, sådär klibbigt och så klibbar det fast under fötterna, pretty awesome.


Tisdag är skolan igång igen, känns lite sådär otaggad för det faktiskt, men det är ju bra för tiden brukar gå fort när man är i skolan så :) Hoppas att dagarna flyger förbi och snart är man 18, har körkort osv. Och sommaren är bara runt hörnet, bra bra. Och godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0