Good night sleep well see you tomorrow



Sitter nu här i min ensamhet, eller ja, är inte ensam i lägenheten om man säger så. Sa ju att jag skulle sova, men jag kan inte somna. Ska sitta uppe tills mina ögon svider och jag verkligen inte kan hålla mig vaken nåmer, men å andra sidan. Jag vet inte när min bror ringer imorgon. Vi ska bort, fira min far på hans födelsedag, nåja, en dag innan han fyller år.

Så kanske inte är så smart ändå att vara uppe till 4 på morgonen och sen ringer han kl 11 och säger att dom är påväg från sävast. Tar ca 10 min, om ens det att köra hit. Så kanske ska sova på ett tag.

Nåja, det var allt från mig idag, eller ja, denna lördag natt. Blir ett inlägg innan jag far imorgon, hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0