Can.not.sleep!

Vad i h*lvete är det med mig? Jag KAN INTE SOVA??? Är det något fel på mig? Varför kan jag inte sova? När jag nu behöver sova

Fattar det inte.. Spelar ingen roll när jag kliver upp, jag tvingar mig omedvetet att vara uppe efter 12. F*ck.

Spelar ingen roll, ska nu slänga mig i sängen och dunka huvudet i kudden så jag tuppar av, nämen. Jag vill sova! Det är så skönt, fast tiden går så fort. Sjukt.

Nu skiter jag i det här, helt ärligt, spelar ingen roll hur länge jag måste räkna får, intala mig själv:" svart,svart,svart" tills jag somnar. Jag får INTE tänka någonting, då går det inte att sova. Fan, vad är felet på mig? helt ärligt..

åååååh godnatt.



dock har bilden ingenting med inlägget att göra, men när jag sökte "galen" så kom denna fram, lite småroligt tyckte jag nästan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0