Buhu:'(

Har nu duschat, skönt att ge igen på grannarna. Allting hörs igenom väggarna, ALLTING. Även det som händer ovanför vårat sovrum. Har vaknat några gånger av att dom haft roligt.

Sen har någon här i våran trappuppgång lite fest så dom väsnas osv. Så har stått i duschen ett tag nu;)
Ringde martin å han skulle ringa upp. Får se om man orkar fara ändå. Hade ju varit skönt att slippa kliva ut i kylan osv. Kommer hem isf på dagen idag. Kring 2-3 kanske.

Har även fått någon knöl brevid mina hål. (i öronen alltså) vänster öra har jag 3 hål, men 2 st i själva snibben typ. Mellan dom två hålen är det en knöl, säkert en jävla finne, dom brukar ju ha en tendens att dyka upp på lite konstiga ställen. Hatar tonåren. Jävla åh. Aja, om den blir större måste jag uppsöka läkare eller nått. Den gör ont och det bultar i örat. Har säkert använt örhängen som innehöll nickel, det tål jag inte. Får kli och blir röd. Men det enda som har hänt är att det är rött & så gör det ont. Väldigt ont.

Aja, vi får väl helt enkelt se. Varför ska konstiga saker alltid hända mig? Why meeeeee?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0