A voice inside my head


godmorgon än en gång

jag har fått något ryck nu. Nu vill jag blogga, ganska konstigt faktiskt. Att en ny design eller att "göra om" på sin blogg gör så att man eller iaf jag får ryck att blogga igen.. Har ju varit så slö att jag inte orkat och inte viljat blogga. hah aja..

Har ätit nu iaf, frukostlunchmiddag i ett alltså. Vaknade ju till vid 3, skrev ett inlägg eller 2 och sen somnade jag om. Vaknade igen kl halv 5. Så har käkat och nu ska jag väl inte göra för mycket ikväll.. M börjar jobba kl 12-01 inatt. Så får se om jag följer med han och åker. Kommer ju inte direkt somna före 12 iaf.


Sune ligger och myser här framför mig, som alltid. Ska kanske ta en dusch och sen gå på kvantum å se om man hittar någonting.. Tomt i kylen nästan iaf, måste ju inviga mina nya skor med =) Det fula med att jag ligger här nu, är att jag saknar skolan, yes I said it. I miss school. Kanske för att jag vill bara få denna termin överstökad och sen sommarlov + körkort + 18 + fest + krogen + göra what the fuck I want.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0