☆ Tisdag

Godkväll.

Idag har jag varit i skolan. Hade 2 lektioner, inte så värst jobbigt alltså:) På idrotten så pratade jag bara med läraren och jag kunde hoppa in direkt i klassen. Imorgon är det onsdag, hm, händer inte allt för mycket då, jag har en redovisning och sen blir det mer plugg till samhällsprovet på torsdag. Men jag går ganska länge så det är ju int lika roligt.

Men är iaf glad att jag slipper praktiken! Dock har jag praktik 3 veckor, ska väl försöka få på nå bra ställe som man orkar vara på. Dock är man ju 18 då så kanske man tar ledigt någon dag, men jag hoppas på att kunna komma till en bra ställe så man har roligt och inte tråkigt så man måste va hemma för att få mer gjort än på praktiken.

När jag satt på bussen så tänkte jag att jag måste göra dendär förbannade intervjun, så jag gick till apoteket vid Kvantum och frågade chefen där. Det gick ganska fort och sen gick jag hem, satte igång med maten och sen gjorde jag klart power pointen, som jag ska redovisa imorgon. Kommer nog gå snabbt, vill bara ha G i samhälls, helst VG men huvudsaken man är med och har debatter och gör det man ska göra så är det ju bra.

Och som mamma sa, att nu när jag har matten ur vägen kan jag fokusera på att få bättre betyg i andra ämnen. Så ska kämpa att få VG i dem flesta iaf. Samhällsen får gå som det går.

Nu blir det tv för hela slanten och lite dator kanske man kan slinka in där emellan, kanske ett bad också? hade varit skönt att "skölja" av sig all skol-svett som bildas när det är 100000 pers i en byggnad.


Längtar nästan ändå till helgen, länge sen man drack lite alkohåååuuul. Ska bli nice :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0