Söndag

Som sagt har jag sovit hos annie hela helgen, skönt att bara ligga ner och slippa göra något! Har bara legat i sängen, sett tv/film, snackat om allting och sen har vi tagit en promenad till coop och tillbaka igår kväll.

På fredagen visade hon sina skills, fan hon är ju grym på att köra bil alltså. Duktig tjej! Idag vaknade vi väl lite sådär småsent, eller iaf jag. Slog på Spy kids, såg de och sen vid 2 tiden ringde mamma och så kom hon och hämtade mig.

När jag kom till lägenheten så satte jag igång och städade, fick med mig martin som dammsög med. Fan va grym jag känner mig. Har städat klart och nu funderar jag på vad fasiken man ska äta idag?

Har även gjort klart mitt arbete om Vasco da Gama, skickat de till läraren och får se imorn vad jag mer ska skriva. För på torsdag är det redovisning! Är peppad som fan, vill bara göra bort de nu känns de som. Hah.

Nej, nu ska jag ta mig i kragen och göra lite mat, får se vad det blir, kanske bara nå hopikok. Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0