☆ Söndag

Again då.

Igår så ringde jag annie i brist på annat och for ut till byn, for till Lotta och spelade poker :) Gick bra faktiskt. Imorse vaknade jag flera gånger av att det var svin varmt i rummet. Men sov iaf till 12. Klev upp och såg lite tv, sen satte vi igång och målade lite i deras hall. Vitt, allting blev vitt :)

Sen kring 7 så började vi röra oss mot boden. Fläkten slutade fungera så det var ca -30 i bilen, skönt. Satt och frös till döds typ. När jag kom in genom porten så tog jag av mig skorna direkt och så skönt det blev :)

Nu ser jag på en prinsessas dagbok 2. Imorgon är det ännu en skolvecka och jag ser fram emot den, för nu slipper jag praktiken föralltid! Så jäkla skönt. Annars så är det väl ingenting mer jag ska skriva..



Har funderingar över en sak, och jag vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga med det. Det återstår att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0