Måndag

Haha, sjukt roligt inlägg förra va? Inte de nä..

Idag så vaknade jag hos annie kring 10, nä fan, det var innan 10! Stolt;D Gick sen in till stan vid 1, mötte upp nå bruds och fikade lite. Kikade in på H&M också, köpte ett saltvatten spray till håret med, sen nå örhängen på lindex, nöjd tjej ja.

Sen så bestämde vi att vi skulle ut till klinten imorn, så jag har varit å övningskört, gick ganska bra tills slutet.. då jag skulle svänga å de kom en timmerbil så fick jag motorstopp på vägen och då hoppade jag ut ur bilen så fick mamma köra istället. Fytusan..

Nu ska jag nog slå på en film, har laddat ner 4 st ;) heh, upp imorgon före fan för att fixa sig och göra ordning mat osv. De blir nog bra. Undrar om vi skulle åka stjärtlapp??

+ att de är ju nice att det kommer va plusgrader hela veckan! wohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0