☆ Måndag

Tjena tjena. Imorse så vaknade jag kring halv 9, kändes bra att sova länge eller längre iaf. Sen så gick jag till bussen, svin kallt måste jag då säga. Kom iaf till skolan och fick veta att vi inte hade någon svenska, engelskan behövde vi inte heller gå på. Så det var en lektion jag hade och den varade i ca 15 min, planerade bara en massa för det vi ska gå igenom.

Sen iaf efter 12 gick vi in till stan och tog oss en fika. Sen så gick jag till skolan och hade den där lektionen. Väntade sen i entrén på bussen, tänkte att jag kunde ju gå in till syon och kolla en grej. OCH jag har nu G i matte, fyfan, aldrig mer behöva plugga matte, känns såååååå bra =)

Så ringde mamma och kollade vart hon var så hämtade hon mig och jag sa då att jag hade fått G i matte, så vi bestämde att vi skulle gå ut och äta på fredag, (ja ni kanske tror att , vadå matte, det är ju svinlätt, men inte för någon som alltid gett upp om jag inte kunnat dt.) Ja, efter det så ringde jag pappa för att berätta nyheten.

Sen när jag kom hem så gick martin och handlade och jag satte igång och diskade och gjorde fint i köket. Har iaf ätit nu och ser lite tv. Funderar på att kanske ta mig en dusch.. Så kan man sova lite längre imorn :)

Ska även ta ett snack med idrottsläraren om allting osv. Nu när jag bytt tillbaka. Hejdåååå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0