Lov!

JA nu är det äntligen lov! Idag hade vi egentligen engelska. Men vi var så lite så vi fick gå, sen satt jag och väntade på att historian skulle börja men fick sluta där med. Orsaken var att nästan alla program hade UF i gallerian så hade egentligen kunnat vara hemma =( men men!

Annars så fick jag skjuts av isak hem, skulle egentligen åka buss, men när jag stod där och väntade så kom det 49586 st ungar som skulle på bussen. Så jag ringde isak så skjutsade han hem mig, puuh säger jag bara.

Har annars inte gjort så mycket idag faktiskt. Suttit vid datorn mestadels.. Som vanligt alltså.


Internet strular som attans hära alltså, mamma har en stationär dator, men med trådlöst! Så det är inte riktigt super bra faktiskt. Mitt internet kan sluta ansluta ibland, så allting loggar ut ibland. Så nu skriver jag detta innan jag måste börja skriva om igen, haha :) Godnatt och ha ett bra lov!

Kommer nog inte skriva för mkt faktiskt. Men men, heh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0