Lördag

Idag så vaknade vi vid halv 11 kanske? Eller annie slog mig med en kudde och sa:"nu måste du kliva upp annars vänder du dygnet" Så det var bara att försöka vakna. Ser nu på en film som vi sett sen vi vaknade.

Idag ska vi väl inte göra så mycket, ska höra med martin om han ska till byn eller inte. Isf stannar jag i stan för jag ska vara med annie i helgen. Hoppas innerligt att jag inte har praktik till veckan. Klarar inte en vecka till, alla läxor osv som vi har orkar man inte med att göra när man kommer hem sent på dagen.

Folk säger "ja men det är så med arbetslivet" Ja, men hör och häpna. Jag går i skolan också, jag orkar inte med att jobba och gå skola. Det går inte ihop nåmer, det var roligt till en början att slippa skola och sitta där osv. Men nu vill jag sitta i en skolbänk och plugga. Hellre det än praktik.

Nåja, nu ska jag se klart filmen sen får vi se vart dagen för oss. hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0