Kokooosssssnöt

jaaaa då var man här igen då. Kollat igenom allting man kan kolla igenom på internet, resor, bloggar, fb, spel, tvkanaler osv.

Har även lagat mat, diskat, städat i köket, badrummet har jag gjort typ halva, så nästa halva blir väl senare i veckan. Katterna har fått mat, ja, det var väl allting då.

Nu ligger jag som vanligt i soffan och funderar på att ta ett bad eller nå, bara chilla. Läsa en bok i badet medans man lyssnar på lugn musik från spotify. Sen när man har badat klart blir det att skrubba hela kroppen med nå cocos bodylotion och sen smörja in sig i lotion när man har torkat sig. Fan det blir nog bra, nån ansiktsmask ska väl in där nånstans också.

Imorgon har jag bara samhälls och efter det blir det att fara till annie eller nå och vänta tills mamma ringer då ska vi fara till piteå. Anledningen kommer inte jag skriva här, för det gör ont i hjärtat av att bara tänka på det.

Nåja, nu blir det att göra allt som jag ska göra och sen blir det nog datorn ett tag och sen sängen + kolla tv tills man somnar. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0