Fredaaagen är här!

Så nice!

Idag så hade jag bara en lektion. Satt på skolan till kl 12 och sen gick jag till körskolan men dom hade stängt eller nått. Så jag gick in till stan istället, gick och kollade litegrann på H&M, Kappahl och Lindex, men hittade ingenting, så gick till kicks och kollade, hittade den parfym jag vill ha!

Sen kom jag på att jag hade pengar på ett presentkort på H&M, så gick dit och köpte 2 st nagellack..

Dom heter:
Ett svart: Manhunter
Ett brunt: Dust and Diamonds

Och båda är köpta på H&M



Riktigt rolit med nagellack faktiskt, speciellt nu när det finns så fina! Olika färger oså. Jag tänkte köpa ett grönt, men jag får ta det senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0