☆ Fräsch tjej

Gud så skönt det är att duscha, det är ju sjukt :) Man känner sig så fräsch, efter att man duschat håret, så smörjer man in sig i dusch lotion som doftar kokos, (iaf min) och sen när man är klar så smörjer man in sig i ännu mer kokoslotion! Åh vad jag luktar gott :)



Känner mig grymt bra också, kan alla ord som vi ska kunna, 50 hela stycken
, allt från vad lönen heter innan man drar av skatt till obligation till LAS, känner mig faktiskt bra. Har även gjort extra uppgifter. Senare ska jag ta en snabbsväng genom samhällsboken och skrivblocket så jag kan det riktigt bra, satsar faktiskt på VG nu. Tänker fanimig ha det också.

Nu ska jag se tv och sen plugga lite :) Imorgon är det historia, engelska och till sist samhällsprov! Så slutar innan halv 2 :) Fast ska ändå sitta så länge att jag känner mig nöjd med vad jag skrivit, det är alltid bra!

 plugga som attans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0