Far East

Åh gud, herregud så gott det vaaar! =) Beställde in kyckling med cashewnötter! Gooooottt som fan. Sen blev det ris till det. Var proppmätt och sen skulle Joel ha efterrätt med så tänkte jag, ja varför inte? Så beställde friterad ananas (är tokig i ananas) med vaniljglass. MMMMMMUMMMAA.

Efter att vi suttit och pratat och ätit så tog vi oss till Coop, jag mamma och lillebror då. Köpte lite godis, fick en tidning. Så nu sitter jag här och kollar lite tv medans jag har hällt upp godis i en skål. Dock har jag inte rört den än.... är för mätt sen maten :D haha. Får se senare ikväll om man orkar äta en godis ens. Är proppmättttt!

Imorgon blir det att sova ut och sen berättar jag vad som händer ;) Vi hörs imorn!



bild från google. men jag åt exakt detta till efterrätt! ;) GUDOMLIGT GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0