☆ En snyggare lägenhet

har man nu, efter att jag har städat! Känner mig så bra!

Idag hade jag en lektion, redovisning, den gick jättebra, fick bra kritik av läraren och han sa ingenting som jag inte hade en fråga till. Jag svarade på alla hans och klassens frågor.

Efter lunchen satt jag till ett helt i onödan, gick ner och sällskapade isak på deras lektion, jag och F satt och kikade porschar på blocket och så. Hah, In our dreams..... Sen fick jag veta att vi hade ingen lektion med S. Så jag satte mig i entrén och snackade med lite folk, som vanligt. Sen så gick jag in till stan, kikade på väskor men jag har ändrat mig, vill inte ha en från Boden, finns inga som helst utbud här och det suger. Önskar att man kunde haft Accent eller nått, en riktig väsk-affär! Men nae, självklart inte.

Nu kollar jag lite kitchen nightmares och väntar på att martin ska komma hem, han får laga mat idag, jag har ju plugg så :) Nåja, nu blir det lite dator och plugg, ses senare :)

 







Liksom, hur ska man kunna fokusera på pluggandet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0