Dag 1, presentera mig själv




Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Min syn på kärlek, samt min första kärlek
Dag 03 – Min Familj
Dag 04 – Vad bjuder jag på för mat?
Dag 05 – Mitt hem
Dag 06 – 5 saker ni inte visste om mig
Dag 07 – När jag var liten
Dag 08 – Dethär är jag bra på
Dag 09 – Min garderob
Dag 10 – Såhär såg jag ut för länge sedan
Dag 11 – Mina funderingar
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Vardagslyx
Dag 14 – Det fulaste och snyggaste jag äger
Dag 15 – Så många gånger har jag flyttat
Dag 16 – Min jul
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Mina förebilder
Dag 21 – Mina dåliga sidor
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Hur  muntrar jag upp mina vänner?
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Min tro/religion
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Det här ska jag bli när jag blir stor
Dag 30 – 10 dödssynder

tänkte att när man har lite tråkigt och inget att skriva så kan jag lika gärna göra en sån här :)

Hur presenterar man sig själv? Ska man börja med ett "hej"?

Jag heter då Ellen. Är 17 år och fyller 18 år 2011, snart alltså! Jag har spelat handboll och fotboll, när jag var yngre var det även innebandy men jag tröttnade. Slutade handboll och fotboll kring 08-09, kände att det blev för mycket med allting. Jag tycker om väskor, mycket. Dock måste jag börja rensa ut snart... över till detta igen då.

 
Bild på mig och min lillebror men mer om det kommer senare :)

När jag var liten hade jag en "dubbeltand" alltså två tänder som satt ihop (ingenting farligt, men ovanligt säkert) så min bror kallade mig för dubbeltand tills jag tappade den. Jag föddes i Boden, den 1 april 04.40 om det var roligt att veta. Bodde då i Hamptjärnmoran (Hampis) med mamma, pappa och en äldre bror. Sen när jag skulle börja 6års blev det Hedenskolan. Som har årskurs 6års-6an. Gick där och ni vet i årskurs 5 och 6 var det skitsnack och mobbning som var varje dag på skolan. Började tillslut Korpenskolan (högstadiet), jag kommer ihåg att jag hade typ ingen att prata med på Heden för att Annie min bästis hade slutat där och börjat Korpen.

Som sagt började 7an, pluggade som ett sär, vilket man inte behövde kommer jag nu på i efterhand. Smart. Sen i 8an blev det lite skolk, eller ganska mycket. Fick plugga upp några betyg i 9an. Gick ut 9an med 210poäng, inte det bästa men, det räckte för att komma in på Handelsprogrammet på gymnasiet. Där går jag nu, i 2an. Gick första året vanlig handels, sen tänkte jag att jag ville få in en fot i ett företag, så bytte till handel-lärlings, vilket jag inte går, har bytt tillbaka till vanliga. Blev för mycket stress. Hade inte tid att plugga osv. Så nu vet ni det=)

Annars så har jag flyttat ihop med min pojkvän martin, han är 21, alltså -89a. Vi blev tillsammans när jag var 14 och han 18. Nu är jag snart 18 och han fyller 22 i juni. Vi har bott tillsammans sen 14 april 2010. Snart ett helt år:)



Vi har även 2 katter. Cissi heter honan och hanen heter Sune. Sune är Cissis son. Hon fick kattungar i maj? 2010 tror jag. Så snart är Sune ett helt år. Han är kastrerad så oroa er inte att han kommer sätta på sin mamma! Lugnt.



(hanen Sune) har ingen bra bild på Cissi, men det kommer.

Ja, det var väl allting? Nästa kommer väl när jag inte har någonting att skriva.. Uttråkad helt enkelt. Nu ska jag återgå till filmen! Vi ses imorgon, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0