1 Februari 2011

Ja hejsan.. Ett tag sen va

Idag så vaknade jag och annie innan 9. Eller jag sov till typ 9, orkade inte vakna. Så sen fixade vi oss och sen gick vi till skolan, jag började 12. Men hann snacka med lärarna om en grej och sen gick jag till praktiken innan 12. Var där och jobbade sig lite och sen fick jag sluta innan 5 någon gång.

Gick på stan och pratade lite med fredrika som jobbade i gallerian. Sen gick jag och köpte mat, träffade lovisa där, så pratade med henne ett tag om min födelsedag osv. (typ vad jag ska bjuda på osv)

Ja, tog iaf bussen hem, mamma ringde mig så pratade om grejen med henne och sen så nu har jag ätit. Ska väl försöka mig på historian men jag ORKAR inte. Har ingen ORK till något. Slut i hela kroppen känns det som.

Hörs väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0