14 december 2011

Hejsan! Fan vad less jag blev idag när jag kom hem, skulle gå in på mailen men så fungerade inte lösen? så nån idiot hade väl hackat det eller nåt, men jag fixade det såklart. Fick göra en helt ny mail och sen skicka nån länk till den mailen så jag kunde byta lösen på den mailen som blev hackad. Jävla idioter det finns. Säkert nån idiotjävel som tror att jag är så jävla dum att jag har samma mail till FACEBOOK som den MAIL jag använder till andra saker. IdiotJÄVEEEEL. Så jävla idiot. Stolpskott.

Idag så var de skola, slutade kring halv 11 så käkade lite sen for jag hem. Har inte gjort så mycket idag utan har bara tagit de lugnt, städat rummet och hjälpt mamma med maten. Snart så ska vi fika lite för att fira bror som fyller 25 år idag :)

Har köpt 2 presenter till han så hoppas att han blir nöjd:) Imorgon är det skola igen, men jag börjar inte förens 10. Ska tydligen fika då och sen har jag hål till svenskan börjar 13.40. Fun life.

Aja, har även beställt lite julklappar igår med frida. Hah, kan ju berätta vad vi har haft för oss de senaste ca 2 veckorna! Har suttit och sett en serie, 3 jävla säsonger och igår så såg vi klart avsnitt 9 i säsong 3 för de andra har inte kommit ut än så måste ladda ner dom då. Så mina dagar har bestått av skola och sen sett det fram tills allt mellan 23-01 på natten. :)

Nu ska jag ta och inte göra så mycket. Blir väl inte så mycket uppdatering på några dagar. För det händer inte så mycket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0