spotify

asså jag måste vara den smartaste.. jag beställde spotify i telefonen för 99:-/månaden som dras automatiskt varje månad. SEN kom jag på den brilljanta idén att om jag har mitt account i mobilen så måste de ju fungera i datorn med? HAHA Å DE GJORDE DE! man är ju för jävla smart asså..

Ja, & över till nå helt annat, jobbade idag och sen blev jag hungrig, så jag drog med mig frida å rebb så käkade vi på kina. sen nu är jag hemma, ska väl inte göra föör mycket idag, jobbar 7-12 imorgon och 20.45. så de blir dubbelt upp!

Sen så ja, ska väl bara se nå tv nu, försöka på mig en repetition kanske? gjorde en igår å de gick ganska bra, var bara nån ifrån att klara den. jäkla skit teori....

Poss hej.

Btw, ska komma ihåg att köpa hörlurar till mobilen och en usb kabel till mobilen och ett usb minne. Behövs när 740in ska börja rulla snart! Har satt in min bas å slutsteg så snart är den i rullning:D dock måste jag fixa nå småfix på den, t.ex. en ny framruta, fixa avgasröret och STÄDA biljäveln...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0